Nog steeds niet zeker?
Het is tijd voor een tweede kans! Onze Early Booking-aanbieding loopt tot 11 november.
Wij maken gebruik van cookies om het goed functioneren van onze site te garanderen. Als u doorgaat met het gebruiken van onze site, gaan wij er van uit dat u het plaatsen van cookies accepteert. meer informatie
nl

Bonuspunten programma

Het CGH bonuspunten programma


Breng uw vakantie door bij CGH, en verdien bonuspunten!

€ 10 uitgegeven in de accommodatie & Spas behandelingen = 10 bonuspunten CGH.
(Uitgesloten zijn andere extra gemaakte kosten ter plaatse: bakkerij, belastingen, ...).

Vanaf 1800 bonuspunten ontvangt u per e-mail een voucher t.w.v. € 50 om te besteden voor uw volgende verblijf.
Deze voucher kan worden gebruikt in CGH residence van uw keuze, om een deel van uw verblijf te betalen bij de boeking.

De vouchers hebben een geldigheidsduur van 1 jaar.


Hoe werkt het?

Aan wie is het gericht?
Het bonuspunten programma is gericht aan al onze Franse en buitenlandse rechtstreekse klanten.
Het programma maakt het mogelijk om, afhankelijk van uw boekingen bij onze résidences en hotels, bonuspunten te verzamelen die recht geeft op voordelen.

Geldigheid
Het programma is op 1 december 2010 begonnen. Dit programma houdt rekening met de verblijven vanaf 1 december 2010. Voorafgaande verblijven kunnen in geen geval worden meegerekend.

Modaliteit van deelname aan het bonusprogramma
- Dit is een gratis programma.
- Elke persoon die minstens van één verblijf, vanaf december 2010, in een résidence CGH of hotel heeft genoten, kan deelnemen aan het bonusprogramma.
- Het is alleen voor klanten die, hetzij via de reserveringscentrale van CGH, hetzij via de website van CGH, hebben geboekt. De verblijven waarvan de reservering door middel van een tussenpersoon is gemaakt, zoals Tour Operator, Reserveringscentrale (met uitzondering van CGH), ondernemingsraad, commerciële website, zijn uitgesloten.
- Het is een persoonlijk aan naam gebonden programma. Cumulatie en het samengaan van twee identiteiten is niet mogelijk

Hoe werkt het ?
Verzamel punten - Verdien een waardebon
- Voor elke € 10 van de prijs van uw verblijf ontvangt u 10 spaarpunten CGH. Alleen de verblijven die tot stand zijn gekomen worden meegerekend en waarvan de reservering is gemaakt via de reserveringscentrale van CGH of via de website www.cgh-residences.com.
- Vanaf 1.800 spaarpunten, zult u een waardebon ter waarde van € 50 ontvangen.
- De waardebon wordt uitgegeven door CGH zodra u de eerste drempel van 1800 punten heeft bereikt.
- De waardebon wordt verzonden per e-mail (op basis van informatie die in ons bezit is) of anders bij u thuis via de post.
- De verzamelde punten worden automatisch geannuleerd als er geen verblijf is geweest sinds een periode van 4 jaar.

Gebruik van de waardebonnen
- De waardebon kan alleen worden gebruikt voor de betaling van uw geboekte verblijf via de Service Réservations CGH, voor uw aankomst (afhankelijk van de vervaldatum).
- De waardebon kan niet worden overgedragen of ingewisseld tegen geld.
- De waardebonnen hebben een geldigheidsduur van 1 jaar. Indien de waardebon niet wordt gebruikt tijdens de geldigheidsduur, gaat de waarde van de waardebon verloren en de spaarpunten kunnen niet worden terug gekregen.
- De waardebon kan slechts eenmaal gebruikt worden.

Aanvullende informatie
Het aantal verzamelde punten is opvraagbaar:
- in de résidence of het hotel: bij de receptie
- Telefonisch contact opnemen met de afdeling reserveringen van CGH op 04 50 33 10 96
- Per e-mail: contact@cgh-residences.com
- CGH behoudt zich het recht voor deze voorwaarden te wijzigen en u op de hoogte te stellen van eventuele wijzigingen. CGH behoudt zich ook het recht voor het programma te wijzigen of te stoppen. In het geval van het definitief stoppen of het wijzigen van het programma, zullen de klanten worden geïnformeerd op de website CGH en geen enkele klant kan in beroep gaan tegen CGH en om welke reden dan ook. Geen wijziging of schrapping zal recht geven op een schadevergoeding van de klant.
- CGH kan de waardebon definitief onbruikbaar maken of tijdelijk opschorten in het geval van fraude of een poging tot fraude van de klant tijdens zijn verblijf of ongepast gebruik van het bonusprogramma.
- CGH is vrijgesteld van alle verantwoordelijkheid voor de eventuele gevolgen, direct of indirect, van eventuele problemen met het bonusprogramma. CGH stelt echter alles in het werk om de klant, in geval van storing, het voordeel van zijn verzamelde punten te laten houden.


Uw vragen

Wanneer en hoe ontvang ik mijn waardebon?
De waardebon zal worden verzonden per e-mail (of brief als we deze informatie niet hebben) in de week na uw vertrek van de résidence of hotel van CGH, als u minstens 1800 punten heeft gespaard.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Het is mogelijk om uw gegevens te wijzigen via e-mail info@cgh-residences.com of telefonisch 04 50 33 10 96.

Onder welke voorwaarden zal ik een waardebon ontvangen?
Voor elke € 10 uitgegeven vanaf 1 december 2010 in de résidence en de Spas verzorgingen, spaart u 10 punten (exclusief overige extra uitgaven ter plaatse zoals: bakkerij, toeristenbelasting, ..).
U ontvangt een waardebon van 50 € zodra u 1800 punten hebt gespaard.
Bij elk ontvangst van waardebon, worden uw 1800 punten afgetrokken van uw saldo.

Hoe kan ik mijn loyaliteit cheque gebruiken?
De waardebon kan alleen worden gebruikt voor de betaling van een verblijf (aanbetaling of restbetaling) in één van de résidences van de CGH groep (binnen de grenzen van de geldigheid van de waardebon)

Hoelang is de waardebon geldig?

De waardebon is 1 jaar geldig vanaf de datum van uitgifte. Geen uitstel van punten of verlenging van de geldigheidsdatum kan niet worden toegepast in het geval van het niet hebben gebruikt van deze, in de bovenstaande voorwaarden gespecificeerd.

Hoe kan ik mijn punten zien?
Het aantal gespaarde punten is opvraagbaar:
- Residence of hotel: vraag bij de receptie
- Telefonisch contact opnemen met de afdeling reserveringen op CGH 04 50 33 10 96
- Per e-mail: contact@cgh-residences.com
Join us