Wij maken gebruik van cookies om het goed functioneren van onze site te garanderen. Als u doorgaat met het gebruiken van onze site, gaan wij er van uit dat u het plaatsen van cookies accepteert. meer informatie
nl

Boek bij sereniteit
met onze flexibele, gratis Pandemic-annuleringsvoorwaarden

Deze winter zet CGH zich in voor flexibelere voorwaarden voor annulering of wijziging zonder kosten in het geval van een link naar de gezondheidscrisis van COVID 19. 

U hoeft niet te aarzelen of te wachten om uw skiverblijf in een van onze 34 vestigingen te boeken.
CGH garandeert u een volledige terugbetaling als annuleringen gerelateerd aan de pandemie. Bovendien kunt u tot 31 oktober 2020 automatisch profiteren van ons flexibele annuleringsbeleid.
 
Meer flexibiliteit om uw boeking te annuleren of te wijzigen tot 15 dagen voor aankomst. 
 
Voor alle boekingen die vóór 31 oktober 2020 zijn gemaakt, profiteert u automatisch van de volgende voorwaarden :
•Tot 15 dagen voor aanvang van het verblijf wordt slechts 30 € aan aanvraagkosten ingehouden (evenals het mogelijke bedrag van de verzekering die is afgesloten op het moment van de niet-terugvorderbare boeking).
•Als de annulering plaatsvindt tussen 14 en 8 dagen voor aankomst, zal 50% van het totale bedrag van het verblijf inclusief de bijkomende diensten in rekening worden gebracht.
•Als de annulering plaatsvindt tussen 7 dagen en de dag van aankomst, zal het totale bedrag van het verblijf inclusief de bijkomende diensten in rekening gebracht.
•In geval van niet-presentatie op de plaats van verblijf, zal het totale bedrag van het verblijf inclusief de bijkomende diensten in rekening worden gebracht.
 
In geval van annulering of wijziging moet de klant dit per post bij ontvangstbevestiging melden, de datum van ontvangst die de datum van wijziging of annulering bepaalt. Elke wijziging van de datum van verblijf zal worden beschouwd als een annulering en zal onderworpen zijn aan de hierboven genoemde annuleringskosten.
 
COVID 19 restitutie bij annulering 
 
CGH verbindt zich ertoe een volledige terugbetaling te doen in geval van annulering als gevolg van COVID 19*, zoals:
1.U of iemand van de reis die COVID-19 heeft afgesloten binnen 10 dagen na aankomst.
2.U woont in een regio waar de bevalling van kracht is tot ten minste de dag voor uw verblijf en u verhindert onze woningen te bezoeken.
3.Beperkende reismaatregelen worden opgelegd door de Franse autoriteiten met een verplichting van veertien voor reizigers uit het land van leven van de klant (om van toepassing te zijn moet quarantaine verplicht zijn – niet van toepassing in geval van vrijwillige quarantaine). Beperkingen moeten altijd van kracht zijn de dag voor het verblijf van de klant.
4.Sluiting van onze Covid 19 woningen en als CGH niet in staat is om de klant op dezelfde datum naar een andere locatie te verhuizen**.
 
* Ondersteunende documentatie en bewijs zijn vereist aan CGH.
** Deze sluiting moet het gevolg zijn van de situatie waarin de toeristische activiteit van CGH wordt onderbroken of dat een effectieve en normale bezetting van de accommodatie en het verblijf na een administratieve beslissing niet mogelijk is.
 
 
 
 

De CGH inschakeling

Omdat de gezondheid van iedereen voor ons bijzonder belangrijk is, hebben we volgens de aanbevelingen van de gezondheidsautoriteiten strengere maatregelen op het gebied van hygiëne en bescherming ingevoerd.
Daarom verbindt CGH zich door middel van een charter :

1.Volg de aanbevelingen van de gezondheidsautoriteiten om onze benaderingen en procedures aan te passen om COVID-19 te bestrijden,
2.Neem de gebaren in acht en doe ze door onze teams en stel ze persoonlijke beschermingsmiddelen ter beschikking,
3.Het implementeren van borden en borden op preventieve maatregelen, barrièregebaren, respect voor sociale afstand in alle opvang en recreatieruimten,
4.Zorg voor hydro-alcoholische gel op gemeenschappelijke plekken voor klanten en onze teams,
5.De opvangcapaciteit aanpassen en een verkeers- en markeringsplan opstellen in de recepties van onze woningen, om sociale afstand te garanderen (bijv. grondmarkering, beschermende Plexiglas-installatie in de recepties, enz.),
6.Verhoog de frequentie van het reinigen van gemeenschappelijke ruimten, receptie en recreatiegebieden, oppervlakken die vaak worden aangetast (zoals toegangsdeuren, liftknoppen, tellers, deurgrepen, enz.) met specifieke producten, aangepast om Covid-19 te bestrijden,
7.Zorg voor hygiëne en onderhoud van het huishoudlinnen en de lakens voor appartementen, zoals aanbevolen door de gezondheidsautoriteiten,
8.Ventileer en desinfecteer appartementen tussen verblijven,
9.Pas de toegang tot opvang en recreatiegebieden aan, evenals de diensten die complementair zijn aan de aanbevelingen van de gezondheidsautoriteiten,
10.Zorg voor en respecteer een risicomanagement protocol in geval van vermoeden van besmetting met COVID-19 het doel is u veilig te verwelkomen.

Deze maatregelen kunnen dus worden voltooid met als doel de bescherming van de gezondheid en de veiligheid dagelijks te verbeteren.
 
 
 
 

nieuwe woonplaats : L'Alpaga

nieuwe woonplaats : L'Alpaga

Ontdek onze nieuwe residentie L'Alpaga in La Toussuire

ontdekken

First minute aanbod

First minute aanbod

Boek vroeg en profiteer van 10% korting op de huur van uw appartement.

ontdekken

De inzet van de berg

Laten we tijdens uw verblijf samen handelen om de gezondheid van iedereen te beschermen !
Omdat kleine gebaren al het verschil zullen maken.
Vind alle maatregelen die zijn genomen om de berg een leuke bestemming te houden.
 


Join us