Deze winter zet CGH zich in voor flexibelere voorwaarden voor annulering of wijziging in het geval van an overheidsbeslissingen met betrekking tot COVID-19.
U hoeft niet te aarzelen of te wachten om uw skiverblijf in een van onze 34 vestigingen te boeken.
CGH garandeert u een terugbetaling (exclusief aanvraagkosten) als annuleringen gerelateerd an overheidsbeslissingen met betrekking tot COVID-19.
In geval van annulering of wijziging moet de klant dit per e-mail contact@cgh-residences.com, de datum van ontvangst die de datum van wijziging of annulering bepaalt. Elke wijziging van de datum van verblijf zal worden beschouwd als een annulering en zal onderworpen zijn aan de hierboven genoemde annuleringskosten.
COVID 19 restitutie bij annulering
CGH verbindt zich ertoe een terugbetaling (exclusief aanvraagkosten) te doen in geval van annulering als gevolg van COVID 19*, zoals:
1.U woont in een regio waar de bevalling van kracht is tot ten minste de dag voor uw verblijf en u verhindert onze woningen te bezoeken.
2.Beperkende reismaatregelen worden opgelegd door de Franse autoriteiten met een verplichting van veertien voor reizigers uit het land van leven van de klant (om van toepassing te zijn moet quarantaine verplicht zijn – niet van toepassing in geval van vrijwillige quarantaine). Beperkingen moeten altijd van kracht zijn de dag voor het verblijf van de klant.
3.Sluiting van onze Covid 19 woningen en als CGH niet in staat is om de klant op dezelfde datum naar een andere locatie te verhuizen**.
* Ondersteunende documentatie en bewijs zijn vereist aan CGH.
** Deze sluiting moet het gevolg zijn van de situatie waarin de toeristische activiteit van CGH wordt onderbroken of dat een effectieve en normale bezetting van de accommodatie en het verblijf na een administratieve beslissing niet mogelijk is.
U kunt uw reservering kosteloos wijzigen (indien deze nieuwe reservering een lager bedrag betreft dan uw oorspronkelijke verblijf, wordt het verschil teruggestort).